Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 17:46   #105
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

VI fikk nettopp oversikten fra Meny... de siste 6 månedene har vi brukt 27500 kr på mat. Vi er 2 voksne og 2 barn. Det er nesten 4600 pr. måned. Vi spiser godt og velger ofte økologisk og kvalitetsvarer. Men vi lager så godt som alt fra bunnen, så det blir få dyre halvfabrikata. Inkludert i den prisen er vel også endel ullundertøy og slikt til barna, samt truser og sokker til oss voksne, når jeg tenker meg om.

Tilføyelse: og når jeg tenker meg enda mer om har vi nok brukt en del mer siden mannen handler på Rema når han velger. Dvs. 1-2 ganger pr måned. Så oversikten, nei den har jeg ikke. Kanskje skal jeg se over kvitteringene en måned, kontoutskriften er ubrukelig da vi som regel også tar ut kontanter når vi handler.


Sist redigert av banana : 11-05-10 kl 10:35.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat