Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-12, 21:10   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må skoleungene dine spise frokost, hvor lite er "godt nok"?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det eneste eldste vil ha om morgenen, er frukt, så da lager jeg næringsrik smoothie til oss alle sammen, med bananer, blåbær og bringebær, fersk (frossen) ananas, brokkoli og grønkål eller spinat, og masse vann. Det går ned på styrten og gir masse energi, så da gjør det jo ikke noe om hun ikke spiser.

Det hender vi også gjør det. Jeg (som ikke er veganer) har jo i både melkeprodukter i tillegg, og rått egg, valnøtter, havregryn, frossen frukt og bær og brokkoli. Gjerne olje også. I teorien skal jo dette mette like mye som alt annet, ikke sant? Men min erfaring er at jeg blir kjempesulten veldig fort etterpå. Det varer ikke lenge. Noen teori?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat