Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-13, 09:03   #58
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Fotballtreneren kjenner vi jo...
Jeg sa ikke noe om pedoer.
Og klart de fleste er allrighte folk, det er bare så sykt kjipt om man opplever det motsatte.
Og så tror jeg ikke nødvendigvis at det er voksne som sitter der med uærlige hensikter, men de kan oppleve ekle situasjoner likevel.


Du kjenner fotballtrenere ja.....
Da så.

Så lenge ungene ikke utsettes for noe skadelig, og det mener jeg er svært usannsynlig, så er kjipe opplevelser en del av det å leve.
Mulig jeg er farlget av selv å ha fått lov til å farte mye rundt på egenehånd som ung, også i Oslo området. Det er klart man både ser og opplever ting som ikke er happymuffin, men er det så farlig da?
Jeg vil at guttene også skal ha den friheten det er å være selvstendig. Så får jeg bare finne en måte å tøyle mine mareritt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat