Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-18, 22:03   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med tisper (hund), lær meg om løpetid

Ofte stopper blødningene når hun står/er klar, men ikke hos alle. Jeg vil ikke kalle det to runder blødninger, noen er ferdige eller fortsetter å blø mens de er klare og befruktningsklare. Vår kan merkes hormonelt før hun begynner å blø, gretten mot andre hunder. Synes ikke hver løpetid har vært lik. Første gang virket hun nedstemt og litt deppa en periode. En gang var hun kontaktsøkende og mer kosete en stund. Et par runder har ikke vært så merkbar på humøret. Hun hadde ca 1 gang i året, men siste året har hun hatt en mer enn forventet/ikke regelmessig. Vår blir også urolig og rastløs i perioden. Men vi kan ha henne løs på tur, like lydig som alltid.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat