Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-18, 22:13   #46
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quiz-spørsmål bare damer vet svaret på?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, her har det kommet mange ulike tema langt forbi det kjønnslige. Film, musikk, bøker, hester, yoga osv.

Selv er jeg så genial at jeg akkurat nå kom på spørsmål om kongelige, som jeg statistisk tror damer er mer interessert i enn menn. På samme måte som jeg statistisk tror flere menn enn kvinner er interessert i engelsk fotball. Har ingenting med kjønnsorganer å gjøre.

Ja det har det jo. Men de jeg ramset opp hadde satt meg ut, var mitt poeng, hvis de var tilsvarende på mannesida som det som ble foreslått her for damesida. Var det noe å le av?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat