Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-16, 15:24   #18
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katteomplassering - veldig dårlig timing

Jeg har full forståelse over at dette er en skikkelig drittsituasjon. Som jeg skrev så vet jeg at det ble en moralsk pekefinger, men som man ser på finn.no og lignende, så kryr det av folk som vil kvitte seg med dyrene sine i sommermånedene. Dyrevernorganisasjoner finner katter som er forlatt i skogen, druknet, hengt, skutt, stengt inne i bagger.. Det finnes ikke grenser på hva folk kan finne på.

Frukt: jeg tror du vil få mye mer respons ved å henvende deg på FB. Når du i tillegg tar deg bryet med å faktisk få de med til Norge, så er jeg helt sikker på at det finnes "ei kattegærn dame" som vil kunne hjelpe deg. Det finnes ulike transportfirma som hjelper med å frakte omplasserte dyr rundt i landet. Det kryr av mennesker som gjerne vil hjelpe, de henger bare gjerne ikke på Finn.no. Der er det for mye å ta innover seg. Jeg skulle gjerne hjulpet hadde det ikke vært for at vi allerede har to katter og kaniner.

Man avliver ikke friske dyr, det finnes løsninger bare man bruker litt tid i de rette kanaler.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat