Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 09:41   #34
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Nei, det har jeg da ikke sagt? Jeg sier jo nettopp det at jeg skjønner at det av og til er praktisk å avspasere inneklemtdager. Men det finnes da ganske mange andre dager i året å avspasere, det er klart det er et problem når halve landet avspaserer alle inneklemtdager; jeg hører i hvert fall stadig folk si at det er tilnærmet umulig å få gjort noe på disse dagene fordi så mange er borte.

Det er jo en litt merkelig kultur at det blir sett på som rart å forvente å få ting gjort på det som faktisk er en helt normal arbeidsdag.

Men det er jo det samme i ferietider også? Da stopper jo mye av Norge opp nesten en hel måned. Er det greit?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat