Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 12:07   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Men så lenge man ikke tror folk skulker, fordi det er mange klemdager i år, så står jo folk fritt til å ta ferien sin som de vil, i samarbeid med nærmeste leder. Og jeg ville antatt i større grad at de valgte klemdager enn andre dager, og det samme med romjul og -påske og juli.

Hvis jeg hadde et stort prosjekt med deadline i disse ukene, hadde jeg nok proaktivt undersøkt kapasiteten til medlemmene, utfra dette perspektivet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat