Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 21:00   #225
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Ser veldig veldig bra ut!
(Men en god del røde kryss her altså?)

Gleder meg til å se in real life!

Seff!

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det har blitt så fint! Men hva skjedde med day bed?

La oss si det slik, det er den som gjør oss litt uenige. Og, det gjør også at videre møblering av 1.etg står på vent, for med daybed må spisebordet lenger over mot den andre kortveggen, og da må bok(rote)hyllene bort. Jeg er enig i at vi trenger hylleplass, men synes de hvite hyllene er grusomme. Vi må tenke litt til. (Les, jeg må påvirke litt mer. )

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg ser ikke de fire første bildene.

Så lekkert det har blitt! Jeg ser at dere har Vaxholm sofa, er dere fornøyd? Vi vurderer å bestille oss en slik på stua nemlig.

Røde kryss og borte vekk, får se om det er noe med Picasa.

Ja, vi Vaxholm. Vi har hatt den siden jul, og for oss er den perfekt - vi ligger alltid i sofaen... Den er ikke egentlig noe for fisefine besøk med porselen på bordet, det er lav ryggstøtte, men med litt ekstra puter og tepper er det en fantastisk deilig sofa! Vi kjøpte vår i billigkroken, litt etterhvert som vi fant riktig farge, og har fått nesten 50% rabatt.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat