Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-09, 10:18   #215
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja men det er ganske mye arbeid og det teite er at fjortisidiot-brukere der inne lager flere og flere slike applikasjoner hele tiden så det kommer jo stadig nye. For å blokkere en applikasjon må du klikke deg inn på siden til akkurat den applikasjonen (trykk på navnet). Litt nedover på høyre side står det "add application" og rett under står det "block application". Du må gjøre dette på en og en applikasjon. Mye styr, men vel verdt det. Jeg har sikkert blokkert 100 slike nå, og får sjelden nye inviter, heldigvis. Hver gang jeg får en ny slik invite, går jeg først inn på siden og blokkerer applikasjonen og så ignorerer jeg den etterpå. Vips - der får jeg aldri mer forespørsel om akkurat DEN applikasjonen.


Hehe.. Det hørtes tungvindt ut.

Jeg har valgt å fullstendig ikke bry med om den henvendelsessiden. Jeg har klikket på at jeg ikke skal få mailvarsel ved nye henvendelser, så alle forespørsler får bare stå å samle seg opp på siden sin. Det er sikkert mange hundre der nå. Spiller jo ingen rolle for meg, siden jeg ikke klikker meg innom der for å se.

Hehe.. Kommer langt med å droppe nysgjerrigheten.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat