Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-09, 14:17   #217
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Fant ikke sitatet, så jeg kopierte fra en annen som quotet:

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Merker også at det er litt sært hvis jeg hører om noen som ikke er der. De plasseres i båsen for de som ikke følger helt med på ting, er internett-paranoide, eller tror de markerer noe ved liksom å gå mot strømmen i forhold til nettbruk.

Ikke noe av det du skriver her stemmer på meg. Jeg er der ikke av en eneste grunn, og det er at jeg bruker mange timer foran maskinen hver eneste dag, og hvis jeg hadde vært der i tillegg, vet jeg at jeg kunne lagt til en time til, minst.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat