Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-18, 13:52   #121
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo ikke veldig flatterende å se sur ut, da, det er jo en form for forfengelighet i å ikke ønske det også. Særlig siden det er en sosial forventning til kvinner at vi skal være BLIDE.

Helt greit å se sur og sint ut når man er sur og sint synes jeg. Det er lov å være sur og sint, og se ut deretter, uansett om det er flatterende eller ikke. Kjedeligere å se sur og sint ut når man egentlig er glad og fornøyd. Det er vel de færreste som liker å bli regnet for noe de ikke er.

Jeg er milevis fra å gjøre noe sånt med meg selv, men har som sagt lært nok om folk til å holde meg fra å knegge og riste på hodet over de som vurderer det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat