Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-06, 20:16   #15
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holder dere på med oppussing o.l.?

Har lagt 240kmv belegningsstein på gårdsplassen. Mangler bare litt kutting med vinkelsliperen så er vi ferdige. Må lage en mur og forsette i hagen til våren. Skal legge hvit Bergergrus rundt huset(inntil veggen), lage en uteplass ute i hagen sånn at vi kan henge opp den flotte hengebenken far har snekret i sommer. Hagemøblene på terrassen skal pusses og males - garasjejobb i vinter

Far holder på å skifte vedovn. Har hugget opp de gamle flisene( det er skåret ut i parketten, ellers ville jeg bare hatt en glassplate), rettet av og lagt nye svarte skiferfliser. Hugget nytt hull i pipa og satt inn nytt røykerør.
Ferdig fuget og sparklet. Nå skal det bare tørke, sparkelen pusses, brannmuren males og så skal ovnen på plass.

Jeg står i kjelleren med hammer, stifter, vatt, møblelstoff og kompressor. Ørelappstolen trekkes om.

Jeg skal sitte i ørelappstolen
foran den nye peisovnen

og se på den nye 42" og være fornøyd med å være ferdig med å ha lagt ned 31,8 tonn stein.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat