Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 11:59   #111
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Men eigentlig skal ein sikkert ikkje le så høgt, for om ein er tulling når ein blir med i SIG så er ein i alle fall mega-tulling når ein kjem heim igjen til Norge ein gang. Mega-tulling med våpentrening. Kan aldri vite kva dei finn på dersom ei dame på byen ikkje syns dei er like kule som dei sjølv syns at dei er.

Problemet med noen er da også at de ikke får vist hvor kule de er uten å sloss, for det er det de (mener at de) kan. Så da trenger man noen å sloss med om man skal imponere dama.

(Når det er sagt så er det ikke alle damer som er helt uskyldige her -jeg var på en konferanse i forrige uke, og litt utpå festen var det en Australsk PhD-student med en litt spesiell fetish som lovte minst tre søkkfulle menn at de kunne ta over å danse med henne om de bare sloss med meg først... Heldigvis overhørte jeg henne når hun forklarte konseptet for en litt tunghørt men desto mer storvokst kar fra Irland, og evakuerte dansegulvet før noen flere enn en macho liten italiener hadde rukket å ta henne på ordet.)

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat