Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-17, 15:46   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Og da tenker jeg på måten far dytter vekk ungene, nanny/mammaen sleper med seg barna ut mens hun prøver å gjøre seg usynlig () En veldig "Barn skal (ikke) sees men ikke høres" holdning .. Og liksom ikke et smil engang fra pappaen.

Det hadde lixxom ikke skjedd i Norge føler jeg, er vel det jeg sitter og tenker på. For vi hadde tenkt "sykt barn" / pappaperm / hjemmekontor, og så hadde vi flirt litt av det alle sammen og fortsatt dagen vår (enten vi var nyhetsanker, utenriksekspert eller seer)

Huh, du syntes noe var galt i situasjonen? Falt meg ikke inn engang. De SKAL jo strengt tatt ikke være med på dette.

Hun som dro de ut hadde nok fått beskjed om at han skulle direkte på TV, og dermed så kjente hun vel på presset når dette skjedde. Og faren dro på smilebåndet, SÅVIDT. Ikke sikkert de er rutinerte nok til å ta det med et kjempesmil.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat