Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-17, 15:13   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tidlig tør jeg å plante ute?

Stemorène mine har stått ute i en måneds tid og de lever helt fint. De har tålt disse rundene med snø og kulde ned til -4. Har tom. vokst endel.
Jeg er helt sjuk etter å kjøpe noe mer nå for det er så mye fint på plantesentrene. Men prøver å holde ut etpar uker til.

Tilbud på 10pk stemor til 30,- Jeg synes de pynter fint i sånne kurvpotter. Ville holdt meg til det. Evt kanskje kjøpt Spansk margeritt om du har utebord som de kan stå på.
Hageland har tilbud på 6pk til 99,- De tåler ned til 0 men ville tatt de innpå kvelden.

Ville satset på etpar blomster i kurver eller krukker,
Lavendel er kjempefint og pynter flott. Koster 79,- Vet at de også har på Mester Grønn. Vet ikke noe om frost men ville tatt de inn på kvelden uansett. De står hele sommeren og langt utover høsten.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat