Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-13, 13:52   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavekort som gjelder et år, hva er loven?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg synes det er litt smålig å bli sur over at man ikke kan bruke gavekortet etter at gyldigheten på et år er over. Jeg kunne forstått det om det var snakk om 3 måneder, men et år er lang tid.

Jeg har ikke blitt sur, men jeg syns det er surt. (Er det ikke forskjell på det, jeg er ikke opprinnelig norsk?) Men jeg tror neppe at jeg kommer å bruke dem uansett fremover, da bruker jeg heller pengene mine et annet sted.

Jeg har full forståelse for regnskapsår osv, men bedriften har uansett hatt mulighet for å få rente på pengene. I dette tilfelle så var det kun for at det hadde forsvunnet ut fra deres system og det gjorde det ca 13 måneder etter at gavekortet ble kjøpt.

Jeg er selvsagt mest irritert på meg selv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat