Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 09:06   #34
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en bunadsvalgstråd

Jeg synes at den var pen, men den er jo veldig enkel, jeg ser det.

Dersom farmor ønsker å betale og sy bunad så er det et strålende tilbud og dere kan ta i mot samtidig som hun kan få en annen østlandsdrakt om hun ønsker det. Dersom farmor forventer at dere betaler så må dere også ha påvirkning på hvilken drakt det blir.

Mine døtre har en arvet voksendrakt. Den har vi tilknytning til fordi den er i familien, men vi har ingen sterk tilknytning til stedet den kommer fra. Storesøster har ymtet frempå om at hun ønsker seg en annen bunad når hun blir voksen og jeg mener at det kan hun få. Sannsynligvis ikke til konfirmasjonen, men til 18årsdagen. I håp om at hun er mer "ferdigvokst" da.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat