Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-17, 04:58   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilke familievennlige hverdagsmiddager spiser dere?

Jeg har lyst å bli flinkere til å planlegge matinnkjøp. Både fordi det er et sted vi kan spare endel penger, jeg vil redusere unødvendige og gjerne usunne innkjøp og fordi jeg lett blir lei av å måtte finne på middager.

Så jeg har begynt å lage en liste over middagsalternativer. Tenkte jeg kunne dele dem litt i kategorier og så kan vi som familie sette oss ned en gang i uka, annenhver uke og sette opp en middagsplan. Og da feks. si at vi må ha minst 2 fiskemåltider og litt andre retningslinjer.

Jeg har satt opp våre vanlige middager og skal finne noen oppskrifter vi har prøvd og likt. Men vil gjerne ha inspirasjon fra andre også. Det jeg er ute etter er de middagene som ikke tar for lang tid, funker på en hverdag og har vanlige ingredienser jeg kan finne på Rema.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat