Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-16, 10:38   #38
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Vi har uteområde/hage, men vi skal jo være ute store deler av tiden og det kommer små barn som ikke er vant til hunder. Jeg er skeptisk til hunder i bånd og små barn altså. Håper de har bur til hundene så bakluka kan stå åpen. Jaja, det ordner seg vel, får prøve å ikke ta bekymringene på forskudd.

For min del hadde det der vært helt uaktuelt. Våre egne hunder er ikke med i selskap hos oss en gang. Er vi på lokale er de hjemme. Er vi hjemme ligger de i kurven eller buret oppe i soveromsgangen.

Min mor tok med seg sin lille chi uten å spørre. Det var stort selskap her, med masse barn. Hunden hennes løp rundt, bjeffet og styra, markerte flere ganger i sofaene våre (vi har hannhunder også) osv. Jeg er fortsatt sur for det. Til henne hjelper det ikke å si noe, hun forstår ikke. Så sist bursdag var uten henne. Som jeg skrev over; vårt hus, våre regler.

Besøk på andre dager, hvis bare de skal komme, er ikke noe problem. Da er det under kontrollerte former og jeg hadde f.eks. kunne hatt haukeøyne på den lille markerende chien. Og da ville jeg satt han på plass om ikke hun gjorde det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat