Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 21:34   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan anbefale å gå inn i en langvarig diskusjon med vaskemaskinen.

I tillegg har jeg begynt å ta bilde av klær jeg liker for å evt heller sy eller strikke meg noe lignende selv.

Jeg har mye klær altså, trenger forskjellige stiler til forskjellige oppgaver so to speak, men er nøye på å tenke basisgarderobe A, B eller C før noe kjøpes inn, og kjøper helst brukt.

Veldig smart (og ikke minst imponerende!) det med å ta bilder for å lage noe sjæl. Jeg tror ikke det er håp for verken strikke- eller sykunnskapene mine, selv om jeg har strikket ti centimeter på en leggvarmer nå.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat