Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-19, 08:39   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykepauser på jobb

Altså, jeg sitter i åpent landskap, og som sagt så røyker ingen, men det er da ingen som sitter og surfer eller tar kaffepauser heller? Vi henter kaffe og drikker ved pulten, med musikk på øret, også har vi matpause.

Resten av tiden er det skype, eller prøve å henge med på mailkarusellen. Jeg surfer på telefonen når det er kjedelige skypes, og det er det jo innimellom, men jeg ville ikke kalt det pause.

Det hender selvsagt at du prater 2 min lavmælt med naboen, men ingen har pause, lzm?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat