Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-19, 09:56   #746
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Hørtes ut som et skikkelig postkort Strå!

Så artig Tjorven! Her har 14-åringen spurt et par ganger om å bli med på treningssenter, men så startet fotballaget hennes opp med en crossfit-trening i uka på det samme senteret der jeg trener, og det var visst det KJEDELIGSTE hun hadde vært med på I HELE SITT LIV, så nå blir hun neppe med dit frivillig ut over den obligatoriske timen hun har i uka.

Jeg blir glad av å tenke på at jeg har en plan for de aller fleste julegavene, deriblant noen av de vanskeligste. Jeg er slett ikke så dum til å komme på ting, viser det seg, når det kommer til stykket.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv