Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-19, 12:22   #222
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Selvfølgelig skal Haddy få lov til å gjøre jobben sin.

Enig med LaBanga - det er da ikke hun som har gjort noe.

Jeg synes forøvring at det er helt ok at Giske og Haddy sin historie får komme frem. Jeg har ikke lest boken så vanskelig å uttale meg konkret om den, men nå er jo "Min kamp" kommet ut på nytt så jeg synes jo at det er rimelig "fritt frem" på bokmarkede (hvor lenge siden er det vi hadde disse Knausgård diskusjonene om hvordan man bør regulere bøker?)

Jeg synes jo generelt sett at på uredigerte medier (som bøker, facebook etc) bør folk få fortelle fritt (det er jo nettopp dette uredigert innebærer)

Haddy sin opptreden på TV er anderledes. Der tilbyr nrk henne et mikrofonstativ, så her har nrk et selvstendig ansvar.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat