Tråd: Mat på SFO
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 22:08   #4
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat på SFO

Her er det yoghurt på mandag, en skive (en!) på tirsdag, et eple på onsdag, en skive (gjentar: en!) på torsdag og varmmat hver fjerde fredag, ellers ingenting. Når jeg forteller at maten er noe av det beste med denne SFO-en, er det vel ingen som lurer på hvorfor Storebror skal slutte snart, i starten av tredjeklasse... Jeg er forøvrig ikke kravstor og hadde vært mer enn fornøyd med to brødskiver med leverpostei mellom som de smurte selv fra en trillevogn eller noe.

Skolen er forøvrig veldig bra, men SFO-en har vært en katastrofe de siste 15 årene og scorer ekstremt dårlig på undersøkelser blant foreldre hver eneste år.

Kokebok har vi også fått, men skolen har ikke sagt noe om at vi må lage slike matpakker. Det hadde jeg ikke gjort uansett forresten. Jeg tok kokeboka som inspirasjon og ikke som "oppskrift".

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat