Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-21, 15:43   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor langt skal et smykke være?

Ja, hvor langt er et tau…

Jeg fikk et smykke fra Julie Sandlau til jul. Prime. I grønt og gull. Har øredobbene fra før av.

Jeg blir imidlertid ikke enig med meg selv om lengden. Vanligvis liker jeg å ha smykker litt tett opp til halsen, og jeg liker overhodet ikke lange smykker. Jeg tror det kommer av at jeg er forholdsvis lang og tynn, flatbrystet («trekker» ikke smykker over brystet, liksom), og jeg har smal hals.

Uansett, dette smykket er ikke så langt, kjedet er 45 cm. Var innom gullsmeden i dag for å høre hva de syntes, og de syntes lengden var fin, og mente at det kortere kjedet (42 cm) ville bli for kort. Jeg slo meg til ro med det da.

Imidlertid er jeg ikke helt der nå når jeg har kommet hjem. Føler det burde vært litt kortere, men er usikker på om det kun er en (u)vane jeg har.

Hvor langt synes du slike smykker bør være?

Det er snakk om dette:

https://www.thune.no/julie-sandlau-prime-anheng

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat