Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-18, 10:01   #47
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.945
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Jeg elsker julebrev. Jeg skriver selv også og er datapunktet som ikke deler livet mitt i sosiale medier men allikevel kan oppsummere året på godt og vondt i et julebrev til folk jeg sjelden ser. Men jeg sender ikke julebrevet til søstra mi eller folk jeg ser regelmessig, for å si det sånn.

Jeg synes at julebrev som forteller litt om hvordan livet går er mye mer interessant enn oppstilte julekort-bilder med ferdig-tekst fra bildeleverandøren (lik på flere av julekortene vi får). Tror forøvrig jeg hadde en tråd om disse foto-julekortene for noen år siden, med litt negativ vinkling hvis jeg ikke husker feil. Men jeg synes uansett det er superkoselig med alle julehilsener.

Edit: det var visst denne posten jeg skrev. Og å sende foto-julekort med bilde av barna har jeg faktisk bare svelget en gang (nå er eldste 16 år), og det var egentlig litt kleint.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat