Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 15:33   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du grønt kort (golf)?

Jeg fikk også tilbud om gratis kurs via jobb. Gikk kurset, tok teoriprøven og øvde en del. Det året kom vinteren til Trondheim i midten av oktober, så jeg rakk aldri å spille opp. Året etter flyttet jeg til Oslo.

Mannen og jeg meldte oss på nytt (gratis) kurs for 5 år siden. På kurset kjente jeg at jeg var så trøtt og uvel. Det var snuppa som meldte sin ankomst. Mannen tok kurs og golfer fremdeles. I fjor rakk han ikke mange rundene. I år er det mye lettere å være alene med ungene for meg, og han har rukket ganske mange runder allerede.

Tanken er at jeg også skal gå kurs, men jeg ser ikke helt når jeg skal få tid til det. Derfor utsetter jeg det hele i 5-6 år. Da håper jeg at både jeg og ungene kan gå på kurs sammen.

Jeg liker å være ute og gå tur. Jeg ser på golf som tur med mening, og tror det er en sport jeg vil kunne like.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat