Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-15, 12:59   #44
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Boktråden for oss enkle sjeler

Jeg har slukt tre Dresden-files-bøker (på engelsk) de siste ukene og har hoppet over på Jack Reacher igjen. I tillegg har jeg bok to av The Kingkiller Chronicles på lydbok liggende, og jeg koser meg med historien der. Måtte han klare å skrive ferdig del tre snart!

Jeg har pakket ned en Kate Morton-bok som ferielektyre også, og Melissa Banks' bok om fiske for jenter eller noe sånt. Begge bøkene er slike jeg regner med å kunne legge igjen hos slekt/venner som ikke har lest dem dersom jeg klarer å lese de ferdig.

Lettlest (letthørt, siden jeg hørte på lydbok) synes jeg også Mistborn-trilogien til Brandon Sanderson er. Men jeg er jo fantasy/sci-fi-fan da.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat