Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-18, 11:24   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd for nye og gamle lesere: Kafka på stranden

Hahaha, nå har jeg lest verdens BESTE blogginnlegg om Kafka på stranden! Jeg leste først en analyse gjort på deler av boken, med en dødsgod analyse om dekonstruksjon som jeg på ingen måte er glup nok til å ha sett selv, men som jeg i etterkant kan si meg helt enig i. Om det er fordi jeg er enig, eller fordi jeg syns analysen er så godt skrevet vet jeg ikke helt. Men jeg ble hvertfall minnet på Derrida, og at han var omtrent den eneste filosofen jeg likte å lese om da jeg frådesur leste til Exfac-eksamen en gang på tidlig nittitall (eller leste jeg om Derrida på egenhånd mye senere, i forbindelse med kunsthistorie eller samtidsmusikk, mon tro? Husker ikke. Gøyal er han i alle fall). https://linesbibliotek.wordpress.com...kelige-greier/

Deretter har hun skrevet verdens beste slakt av boka, spekket med de mest fantastiske avstikkere til andre bøker og jeg kjenner at jeg bare vil lese denne bokbloggen heretter. https://linesbibliotek.wordpress.com...a-pa-stranden/

Jeg likte nok boken bedre enn henne, selv om jeg fniste frydefullt av sammenlikningen av Cohelo, men det er en så velskrevet og morsom slakt, at dere bare MÅ lese den. Spesielt du Floksa, du vil nok kjenne deg igjen!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat