Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 14:51   #36
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Snupp er en veldig urolig type, det har han alltid vært, selv om han roer seg mer og mer, etter hvert som han blir eldre og mer moden. Han vandrer fortsatt rundt i klasserommet. Men mindre nå enn før, da han til og med sto og så på TV. Han står fortsatt når han spiller PlayStation. Hadde han vært januarbarn hadde han nok vært roligere nå, for jeg merker at roen kommer med alderen, selv om han nok alltid vil være en energisk type (på samme måte som papparn hans. Som til gjengjeld er januarbarn og begynte på skolen da han var syv, slik at vi ikke kan sammenligne dem.)

Jeg skjønner ikke helt at du mener uroen i kroppen ikke vil vært der nå, i 6. klasse, hvis han hadde vært januarbarn. Kan du forklare?

Jeg tenker at statistisk vil det være en forskjell på høst- og vårbarn fordi modenheten er forskjellig når de begynner på skolen og at det for noen av høstbarna tar tid å ta igjen forspranget noen av vårbarna har. Jeg klarer derimot ikke å skjønne at du på enkeltindivid mener han ville vært roligere i en alder av 12 år hvis han hadde begynt på skolen noen måneder senere i en alder av 6 år.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat