Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 22:48   #373
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

1. Den gjensidige gjensynsgleden mellom min nå femteklassing og hennes tidligere barnehagelærer, på vei til skolen i dag. De skulle i samme retning, så de slo følge og gikk og skravlet hele veien (jeg gikk et stykke bak), og samtalen endte med at han inviterte henne til å komme på besøk i barnehagen en dag denne uka (fordi hun sa hun nesten hadde glemt hvordan det ser ut der). Fine, fine barnehagen med sine utrolig flotte personer, som virkelig tar seg tid til å snakke med ungene, også fem år etter at de har sluttet.

2. Å treffe en kul dame jeg kjenner herfra (viste det seg) på jobbmøte i dag.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå