Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-18, 22:56   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du anbefale en god speidersekk?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har hørt rykte om overnatting med speideren nå i høst. Vi er relativt ferkse, han er 5. klassing men begynte våren i 4. klasse. Sekk er nå en ting, han fikk faktisk en ganske grei sekk av speideren i vår. Men, jeg må forvente at de skal sove ute? I så fall trenger han ny soverpose, han har en med lynet mc queen som nok er for innebruk som han har hatt siden barnehagen (men gutten er ikke så lang så den er stor nok men neppe varm nok.

Får man pakkeliste til slikt for folk som ikke er vant med denslags?

Vi har pleid å få pakkeliste, detaljert. Pleier å være liggeunderlag, sovepose, evt teppe, ull, speiderkniv, lommelykt, tallerken og bestikk.

Min yngste var på tur fra i går til i dag. De sov inne, takk og pris! Vi hadde jo tidenes regnvær i går.

Eldste sin gruppe sover alltid ute. Det var vært lavo, telt og hengekøye.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat