Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-19, 23:17   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garn til Marius som ikke klør

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har ingen tanker om det. Har kjøpt enorme mengder rådyrt garn før og gjør det nok igjen, men nå ønsker jeg meg to billigere Marius.

I så fall er nok Drops sitt merinogarn det desidert billigaste du får tak i. Det er eit greit garn, så lenge du ikkje er opptatt av etikken rundt kjøpet. Eg strikka mykje med Extra fine merino, før eg blei meir bevisst kven eg kjøpte frå.

Sandnes har ein mykje meir spiselig måte å drive butikk på. Eg strikka ei kofte i Tynn merino frå Sandnes på «bestilling», og det var veldig fint å jobbe med. Det er vel hakket dyrare enn Drops sitt, men ikkje like glatt, og dermed betre til mønsterstrikk.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat