Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-18, 12:56   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dugnad for unge korpsmusikanter

Ja, hva GJØR man med det som er igjen, og hvor store kvanta er det gjerne snakk om? Hvor stor plass tl oppbevaring forkant, hvor lenge pleier man samle, er det ikke "loppemarked her nest måned, avlevering, evt avtale om henting av lopper da og da og der og sånn"?

Loppemarked-opplæring hadde vært fint. Også skal jeg sett meg inn i mer av det å søke på etter å ha fått den listen fra forrige-forrige leder sånn at jeg kan se etter hva mer som er aktuelt, og egentlig forsøke å arrangere så mye annet at det papirsalget ikke trenger være like viktig på sikt. Instrumenter er viktig, men det har vi fått en del gjennom instrumentfondet mener jeg, uniformer er den strore utgiften i fjor og i år, og turen da i år.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat