Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-18, 18:21   #12
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kleiner münsterländer eller breton – erfaringer?

Jeg kjenner til to kleine münsterländere fra min bror, og to breton fra bekjente. Jeg driver ikke med jakt, så jeg kan kun uttale meg fra det jeg har observert, og mtp familieliv ellers gjennom året ville jeg valgt en münsterländer. De to bretonerne jeg har kjennskap til har/hadde enormt med energi som må ut. Den ene er valp enda da, og hun er av sorten "Det er bra for deg at du er så innmari søt!!" - hun gjør så ekstremt masse av seg. Den andre var sånn at hun taklet ikke å bli feilet på agilitybanen under trening; selv det mykeste "Oi!" fikk henne forbannet og hun nektet å trene mer.

(Skal jeg ha noen fuglehund så blir det working cocker, og da ikke til jakt men til agility.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat