Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-15, 18:35   #102
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Det synes jeg er skikkelig ugreit. Fastlegen min har holdt på med det en stund (hvorfor hun plutselig har startet aner jeg ikke, men det er ikke bare meg hun klemmer…mulig hun har vært på et eller annet selvutviklingskurs?), og jeg lurer litt på hvordan jeg skal håndtere det. I tillegg til at det føles påtrengende og innvaderende, så synes jeg hun setter oss som, pasienter i en rar situasjon. I tillegg kaller hun meg vennen, og det er nesten like ugreit.

For ordens skyld. Jeg har ikke vært i noen vanskelige situasjoner der jeg kunne trengt trøst og klem. Jeg tenker ikke at leger aldri skal klemme. Vi er mer på "mulig prolaps", "har ungen mollusker" osv.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat