Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-15, 09:23   #64
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fellespostkasser og navn

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har ikke fellespostkasse, men posten "krevde" at alle hadde fullt navn på, men godtok at det stod inni lokket. Så på vår postkasse står det altså der. Husnummeret står rett over postkassen.

Vi får likevel stadig vekk posten til de i 32. Vi bor i 23.

Inni lokket er greit om du ser det når lokket er åpent . men på ekelt stopp det lettere en når du har et stativ med masse kasser.

Der er veldig fort å lese feil og når posten sotreres så gjøres det feil. jeg gjør og feil. spes på et hus på ene ruta mi men etter jeg ble gjort oppmerksom på det så tar jeg i å dobbeltsjekker. skal ikke si at det er sånn som alle og posten har sine "regler" eks kapanjen med å merke postkassen for det er mange som ikke er merket

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat