Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-18, 10:37   #116
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og jeg ser at den "reklame-blurben" står der fortsatt. Hvis man leser mer inne på sidene, og det regner jeg med en fremtidig hundeeier gjør, så nyanseres bildet. Og det nyanseres enda mer, når man er i kontakt med dem.

Det har du rett i. Den "reklame-blurben" følger med der ting nyanseres også, forresten.

Jeg vet at de jeg kjenner som har cobberdog syns den er ganske aktiv. Den krever ganske mye mosjon og hjernestimuli for å være fornøyd, og det kommer ikke frem her med et ord. Derimot høres det ut som den er fornøyd bare den får være sammen med familien sin, etter min oppfatning stemmer ikke dette.

Når det er sagt - jeg passer ofte en cobberdog og jeg syns hunden er super. Den er morsom, aktiv og veldig kosete. Hos oss får den masse tur, da er den rolig og fin inne. Men hjemme er den på kjøkkenbenken og stjeler mat, den spiser på sko og den finner på "pek" hvis den ikke er stimulert nok.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat