Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-07, 23:21   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tenkte at det handlet om ting som man ikke kan selv, og må få hjelp av moren sin til. Moren min gjør stadig noe hyggelig for meg eller noen i familien, selv om jeg bare trakk fram heklekantene i denne sammenhengen.

Jeg oppfattet den slik du gjorde det. Ting man ikke kan gjøre selv, eller ikke "gidder" gjøre selv, eller som mamma gjør selv om man strengt tatt kunne gjort dem selv - ting som mødre gjør for barna sine når de er små og bor hjemme, liksom, og som det "bare" er mamma som gjør. Å komme på besøk eller invitere på middag eller sitte barnevakt blir noe litt annet, synes jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat