Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-12, 23:01   #61
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad lakkskade på bil ...

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Mens jeg ville klippet en tyggis ut av håret på en jente på besøk og ikke syntes det var noe problem. Men så er det sånn at jeg vet at mange der ute syns det er et problem, og da må man nesten ta hensyn til det så lenge det er deres ting og ikke mine.

Selvsagt, men da må man faktisk vite at selv lett støv kan skade billakk. Dette var helt nytt for meg. Jeg har riktignok null interesse for bil og bryr meg ikke om det kommer riper på den gamle bilen vår, men dersom noen hadde fortalt meg at det veldig lett lages riper i billakk - selv ved finkornet støv, så hadde jeg selvsagt merket meg det med tanke på at jeg selv kunne komme til å skade en bil. Men jeg har altså aldri hørt det. Hadde jeg gjort samme tabbe som SR, så hadde det altså handlet om uvitenhet og ikke at jeg ga beng i andres eiendeler.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat