Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 00:08   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad lakkskade på bil ...

Jeg syns bilene deres virker altfor skjøre til å brukes i trafikken om de blir ødelagt av at noen børster borti dem. Syns dere at alle som sveiper kåpa eller buksebaken borti den i et trangt parkeringshus skal legge igjen lapp også, eller?

Jeg hadde heller ikke lagt igjen lapp om jeg ikke så noen ripe, og jeg hadde sikkert sjekket ved å børste borti der jeg evt. trodde det ville være noe. Men nå bor jeg i en gate hvor alle lukeparkerer med noen få cm klaring til de andre bilene, så mulig jeg er herdet.

Er jeg usikker legger jeg selvsagt igjen lapp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat