Tråd: Netflix Norge
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-12, 20:49   #29
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Netflix Norge

Tekst kan, så langt jeg greier å finne ut, ikke velges bort i Silverlight (Windows) eller på Playstation 3. Så det går typisk ikke greit. Hva slags enheter er det dere kan velge bort tekst på? Nettbrett og telefoner er uinteressant; jeg skal se Netflix på en TV-skjerm. Noen titler har et valg for å vise uten tekst, det gjelder blant annet alle filmer fra Warner Bros som jeg har testet, men de fleste titlene har ikke det valget; ingen filmer jeg har testet fra Fox kan for eksempel vises uten tekst. Jeg har ikke prøvd på Apple TV (fordi det er for tungvint å bytte DNS) eller Samsung «Smart-TV» (fordi jeg ikke finner noen Netflix app).

Ben "if I wanted to read I'd use my Kindle" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat