Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-17, 11:58   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er hverdagen med hund?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Alene med barn? Slitsomt.

Vi passer en del hund, og det er bare for mye for min del å vurdere på fulltid, selv om poden er stor nå. Er man syk, vel så må man lufte hunden. En annen ting er at man blir veldig bundet den lille alenetiden man har. Det er enormt med jobb rett og slett, og jeg hadde ikke skaffet med mindre man var to voksne.

Jeg hadde ikke fått meg hund hvis jeg var alene nei. Men så er jeg heller ikke vant med hunder fra før. Det kan godt hende jeg hadde tenkt på en annen måte da. Jeg elsker å ha hund, den får meg ut uansett vær, og den er er veldig hyggelig selskap. Gutta elsker hunden sin, og jeg har ikke angret en dag på at vi fikk han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat