Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-18, 09:28   #16
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg bake med drikkekakao?

Angivelig er bakekakaoen mørkere og kraftigere i smak. Jeg merker ikke forskjellen når jeg baker, men jeg har ikke laget kakao på orginalkakao og bakekakao og smakt om det faktisk er en forskjell.

Det er mulig det er forskjellige typer kakaobønner som brukes, og at det er en medvirkende faktor til at bakekakaoen er dyrere. Kakaopulver fra Valrhona er jo en del dyrere igjen, og der antar jeg de bruker de aller beste kakaobønnene i produksjonen. Der har jeg testet og smaker faktisk forskjell på Freia kakaopulver og Valrohna (i kakaodrikk, vel og merke. Jeg vet ikke om det er forskjell i bakverk.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat