Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-18, 01:21   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uformell, kul og praktisk jobbveske?

Jeg har en skinnveske kjøpt hos Morris for noen år siden som ligner på denne, det er ikke den men ligner - jeg tror min er et hakk "større" - den har dessuten ringer til å feste håndtaket med)

den er litt stor, firkantet. Har glidelås så jeg kan lukke hele veska - som er veldig deilig på jobbreise og ellers også forsåvidt, to store adskilte rom med plass til A4-ark i folder, og et glidelåsrom i midten. Smålommer på begge sider så jeg har plass til pass, mobil, penner visittkort, hårstrikk, leppestift osv. Skulderstropp og to håndtak. To ytterlommer som jeg synes er veldig praktisk - jeg bruker den ene til å samle opp kvitteringer når jeg er på jobbreise.
Oppi har jeg god plass til Mac med sånn glidelåsfutteral, Sony headset i sin (litt store) boks, en bok, notatboken min til jobb, ladekabler, og plastpose med smågreier til å vise fram i sikkeretskontrollen når jeg er på reise. Veska passer fint inn under stolen foran på fly. Den er firkantet nok i bunnen til at den balanserer fint på kofferten når jeg slenger den oppå der (og holder i reima, for all del!)

Jeg reiser masse på jobb og elsker denne! Tåler en støyt gjør den også. Kul ... tja.


Sist redigert av m^2 : 31-12-18 kl 01:27.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat