Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-20, 00:09   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Låne eller leie bil til øvelseskjøring?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men er det ikke sånn at den som har lappen står som ansvarlig sjåfør? Gjelder ikke det også i forsikringer?

Nei. Vår datter kan ikke øvelseskjøre med den ene bilen vår, den må en være 22 for å kjøre. Og flere leiebilforsikringer er slik at leier av bilen må også være sjåfør.

Ang. dette med hvor fort det blir automatisert å kjøre med manuell gir: det er ikke bare bare for en uerfaren sjåfør å svitche mellom automatikk og manuell. Til og med erfarne sjåfører kan slite med dette. Jeg kjører mye, både automatikk og manuell, og jeg må virkelig konsentrere meg når det er en stund siden jeg har kjørt den ene. Heldigvis har jeg alt det andre med kjøringen automatisert, men det er jaggu ikke lett for en fersking å ha kontroll på sidespeil, speil, vikeplikt, motgående trafikk, rundkjøring, myke trafikanter, avstand til bilen foran og samtidig måtte tenke seg om ang. giring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat