Tråd: Vask av bh-er
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-20, 15:02   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vask av bh-er

Jeg har alltid vasket bh-er på 40 grader, tidligere på vanlig program, men etter at den nye vaskemaskinen behandlet dem litt brutalt, har jeg begynt å vaske dem på finvask 40 grader. (Finvask har 800 omdreininger, vanlig vask har 1200.)
Jeg vasker dem alltid i vaskepose. Mine bh-er er vatterte (fordi jeg er «nødt») og samtlige har spiler.

Jeg hadde tenkt å spørre dere om hva som skal til for å fjerne misfarging. De hvite bh-ene er ikke hvite lenger. Dette gjelder spesielt på innsiden av cupen, men også på innsiden av stroppene. Jeg har hatt mistanke om at de egentlig ikke blir helt rene. Men i går bestemte jeg meg for å vaske en av dem på 60 grader, men jeg skrudde ned omdreiningene til 800, som ved finvask. Og den ble så å si hvit igjen!

Så det jeg egentlig lurer på er følgende:
Hva er den beste måten å vaske bh-er (med spiler) på?
Er det egentlig mulig å kombinere hygiene og skånsomhet?
Bør jeg heretter vaske dem på 60, eller holder det kanskje å bare gjøre det av og til?
Hvordan vasker du bh-er?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat