Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 13:38   #242
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Helt klart. Jeg kjørte bil i 2,5 time i går. Ble forbi kjørt i 60 sona. Min hastighet var 100km/t. Jeg burde ikke vært sinke. Kjørte også i 100km/t i 80 sona stort sett hele veien. Ble forbi kjørt 15 ganger.
Skal skjerpe meg neste gang.

Når vi påpeker at folk som sinker og ikke tar hensyn har et medansvar for at det oppstår farlige forbikjøringer, forklarer nøye hvorfor vi mener det og atpåtil dokumenterer at politiet sier det samme velger du å late som om vi påstår den som blir forbikjørt har det hele og fulle ansvaret. Alltid.
Så dum er du ikke, men noen ganger er det lettere å bygge stråmenn enn å argumentere/innse at man kanskje har tatt feil.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”

Sist redigert av Sir Limpalot : 17-09-18 kl 15:55.
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat