Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-23, 12:20   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.588
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oslo] Har du fått SMS om flytting av legevakt?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, og hvis Kim som det står om i Aftenposten har vært på legevakt og ikke fått med seg flyttinga så tenker jeg det er hans problem og ikke Oslo kommune/legevakta sin skyld. Det står overalt
Synes informasjonen ut har vært god

Ja, vi var på legevakten med Lillesøster for noen uker siden, og da sa de det også til oss før vi gikk. Det sto veldig tydelig der også.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må bare understreke at selv om jeg hadde fått en SMS som hadde gått meg hus forbi, så har jeg i aller høyeste grad fått med meg at legevakten skulle flytte og når det skulle skje.

Jeg måtte sjekke selv. Jeg hadde fått den, men kunne ikke huske det. Tipper jeg puttet den i den mentale skuffen for "dette er ikke relevant, jeg vet det allerede".

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat